Tydzień 2 – 28.12.2020 – 03.01.2021 – trening indywidualny dla zawodników

W związku z przerwą treningową publikujemy indywidualną rozpiskę treningową dla naszych zawodników. Mamy nadzieję, że wszyscy zawodnicy solidnie wykonali ćwiczenia z pierwszego tygodnia rozpiski. Pamiętajmy, że przerwa świąteczno-noworoczna minie bardzo szybko i już niedługo trzeba będzie wracać do treningów. Kto nie wykorzysta obecnie sprzyjających warunków na pracę indywidualną, będzie miał bardzo duże zaległości treningowe. Jeżeli ktoś cierpi na nadmiar wolnego czasu, to codziennie oprócz ćwiczeń można wykonać poniedziałkowe ćwiczenia z piłką.

A. Rozgrzewka

B. Część Główna

3. Poniedziałek – 28.12.2020 (2 serie) + ćwiczenia z piłką

 Dzisiaj wykonujemy 2 serie eksplozywnych ćwiczeń, a następnie przechodzimy do ćwiczenia z piłką. Z piłką wykonujemy 1 serię.

4. Wtorek – 29.12.2020

Dziś wykonujemy 1 serię ćwiczeń tzw. core, oraz przechodzimy do strechingu. Zalecamy wykonać około 45-60 minutowego marszu. Dodatkowo można dziś wykonać wczorajsze ćwiczenia z piłką.

5. Środa – 30.12.2020

Dziś środa więc intensywność treningowa wzrasta. Na początek ćwiczenia z taśmą. Początkujący używają taśmy lekkiej, zaawansowani taśmy mocnej. Następnie przechodzimy do ćwiczeń ogólnorozwojowych. Staramy się je wykonywać jak najszybciej oraz jak najpoprawniej. Na koniec ćwiczenia z piłką.

6. Czwartek – 31.12.2020

Dzisiaj zaczynamy od mocnego wejścia treningu nóg. Następnie wykonujemy ćwiczenia na taśmę tylną uda. Ćwiczymy w 3 seriach po minimum 12 powtórzeń. Na koniec trening balansu.

Ćwiczenia na grupę tylną uda: https://www.instagram.com/p/CJGua5Cnrlp/?utm_source=ig_web_copy_link

7. Piątek – 01.01.2021

Dziś jest piątek, pierwszy dzień nowego roku. Zaczynamy z przytupem od interwału. Następnie udajemy się na rower stacjonarny lub do parku, aby wykonać 2 serie po 10 minut biegu/jazdy na rowerze (najlepiej na tętnie około 150-155). Wieczorem – przed snem – wykonujemy stretching.

8. Sobota – 02.01.2021

Plan na dziś jest bardzo prosty. Wykonujemy poniedziałkowe zabawy z piłką oraz trening core.

9. Niedziela – 03.01.2021

W niedzielę udajemy się na minimum 60 minutowy marsz. Po powrocie do domu wykonujemy stretching całego ciała.