Tydzień 4 – 25.01.2021 – 31.01.2021 – trening indywidualny dla zawodników

W związku z przerwą treningową publikujemy indywidualną rozpiskę treningową dla naszych zawodników. Jest to już czwarta rozpiska dla zawodników i na pewno nie ostatnia. Mamy nadzieję, że wszyscy w swoich zaciszach domowych solidnie trenują przed zbliżającą się rundą wiosenną. Przez ostatnie dwa tygodnie ferii zawodnicy ładowali baterie. Jednakże od przyszłego tygodnia wracamy do solidnej pracy nad swoją formą.

A. ROZGRZEWKA

B. CZĘŚĆ GŁÓWNA

1. PONIEDZIAŁEK – 04.01.2021

Dziś wykonujemy trening interwałowy z Moniką Kołakowską. Po treningu dodatkowo wykonujemy ćwiczenia z piłką z zeszłego tygodnia. Jeżeli mamy dużo wolnego czasu to te ćwiczenia można wykonywać każdego dnia aby poprawić tzw. czucie piłki.

2. Wtorek – 05.01.2021

Dzisiaj rozbieganie lub trening na rowerze stacjonarnym. Wykonujemy 3 serie po 15 minut biegu/jazdy. Starajmy się utrzymywać tętno na poziomie 150-155 uderzeń na minutę.

3. Środa – 06.01.2021

Dzisiaj wykonujemy trening tzw. core z piłką do ćwiczeń. Następnie wykonujemy ćwiczenia na taśmę tylną uda. Ćwiczymy w 3 seriach po minimum 12 powtórzeń. Po treningu przechodzimy do stretchingu.

Ćwiczenia na grupę tylną uda: https://www.instagram.com/p/CJGua5Cnrlp/?utm_source=ig_web_copy_link

4. Czwartek – 07.01.2021

Dziś wykonujemy mocny interwał z zeszłego tygodnia, a następnie wykonujemy ćwiczenie balansu i stabilizacji. Jeżeli dla kogoś 1 seria 10 minut ćwiczeń to mało, może wykonać 2 albo nawet maksymalnie 3 serie.

5. Piątek – 08.01.2021

Dziś wykonujemy tylko i wyłącznie stretching. Kto ma w domu, może dodatkowo wykonać rollowanie. Rollowanie możemy wykonywać praktycznie codziennie.

6. Sobota – 09.01.2021

Dzisiaj rozbieganie lub trening na rowerze stacjonarnym. Wykonujemy 3 serie po 15 minut biegu/jazdy. Starajmy się utrzymywać tętno na poziomie 150-155 uderzeń na minutę.

7. Niedziela – 10.01.2021

Dzisiaj wykonujemy trening z taśmami oporowymi. Następnie przechodzimy do stretchingu.