Koniec kłamstw !

W związku z ciągle pojawiającymi się kłamstwami w mediach, publikowanymi przez radnych obecnej kadencji Rady Miasta min. Marcina Biskupskiego, Edyty Wijas, Przemysława Słowika czy kandydatami do Rady Osiedla Kijewo: Agnieszkę Drewnowską, Katarzynę Duszyńską czy Romana Smolińskiego, jakoby klub AQUILA był odpowiedzialny za zamknięcie obiektu przy ul. Orlej przed mieszkańcami osiedla, składam wniosek:

na podstawie art. 2 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. (Dz. U. Nr 112, poz. 1198) zwracam się z prośbą o udostępnienie informacji w następującym zakresie:

  1. Wykonanie kopii faktur oraz rozliczeń z kwoty jaką otrzymał MOSRIR od UM Szczecin, uchwałą numer: 125/80 z 2018 roku (ponad 300 tys. złotych)
  2. Proszę o informację, dlaczego w 2018 roku oraz obecnie, nie zostało zakupione czy też wynajęte, tymczasowe zaplecze kontenerowe z którego mogliby korzystać nie tylko zawodnicy, ale również trenerzy naszego klubu, którzy podczas udostępniania obiektu mieszkańcom, musieli w czasie deszczu chować się w samochodach. Tymczasowe zaplecze kontenerowe również pozwoliłoby zatrudnić MOSRIROWI osobę funkcyjną od pielęgnowania stanu nawierzchni oraz dyżurowania na obiekcie w czasie udostępnienia obiektu mieszkańcom.
  3. Proszę o informację, dlaczego do tej pory na obiekcie nie pojawiły się ławki rezerwowych zakupione przez MOSRIR, tylko jakieś zdezelowane, zardzewiałe, nadające się do utylizacji ławki z Twardowskiego. Czy MOSRIR ma zamiar zakupić nowe ławki rezerwowych, czy tak jak mówi wielu pracowników, obecne ławki mają zostać dospawane i zamontowane na obiekcie ? Czy będą posiadały atesty ? Czy będą posiadały gwarancję ? Czy takie prowizoryczne działanie jest bezpieczne ? Czy dyrektorzy MOSRIR będą odpowiedzialni w razie jakiegokolwiek wypadku np. gdy dojdzie do przewrócenie się całej ławki rezerwowych na dzieci. Czy nie istnieje zagrożenie, że te ławki rezerwowych przewrócą się tak samo jak piłkochwyty ?
  4. Proszę o informację kto zaprojektował oraz kto jest odpowiedzialny za montaż wadliwych piłkochwytów na obiekcie przy Orlej ? Proszę o informację, czy prawdą jest, że piłkochwyty zostały uszkodzone w wyniku prowizorki pani architekt z Urzędu Miasta, która nakazała wykonawcy, by ten przewiercił u podstawy otwory w stalowych słupach co ostatecznie naruszyło konstrukcję ? W jaki sposób będzie wyglądała gwarancja: czy wykonawca będzie miał za zadanie wymienić wadliwe piłkochwyty na takie same jakie zamontował, czyli znowu będzie wykonana prowizorka poprzez przewiercenie stalowych słupów u podstawy, co po raz kolejny naruszy ich konstrukcję, czy też zostaną zakupione piłkochwyty posiadające wszystkie potrzebne atesty ?
  5. Proszę również o informację, czy prawdą jest, że wykonawca zgłaszał pani architekt, że montaż takich piłkochwytów nie ma racji bytu ?
  6. Proszę również o informację, kto byłby odpowiedzialny, jeżeli takie piłkochwyty od lipca do listopada 2018 roku, w wyniku wiatru wywróciłyby się i przygniotły jakieś dziecko ? Czy odpowiedzialny byłby klub AQUILA, który udostępniał boisko mieszkańcom, MOSRIR, Urząd Miasta czy pani architekt ?
  7. Proszę o informację, czy prawdą jest, że MOSRIR planuje aby wszystkie wadliwe piłkochwyty uciąć u podstawy pozostawiając obiekt bez piłochwytów ?
  8. Proszę o informację, dlaczego do dnia 19.04.2019 roku, a więc od prawie miesiąca po okresie zimowym, na obiekcie nie działa nawadnianie? Czy MOSRIR ma świadomość, że na obiekcie przy ul. Orlej została położona trawa z rolki, z zaledwie 10 cm warstwą ziemi, i trzeba o nią szczególnie dbać – nawet bardziej niż o trawę na obiektach z trawą sianą ? Proszę o informację ile razy w 2019 roku obiekt był koszony oraz ile razy rozrzucono nawóz.
  9. Proszę o informację, czy prawdą jest że dyrektor MOSRIR z każdego obiektu na prawobrzeżu posiadającego naturalną trawę, kazał przeznaczyć część nawozów z innych obiektów na obiekt przy ul. Orlej
  10. Proszę o informację, dlaczego do tej pory nie zostały wykonane te wszystkie minimalne poprawki, które wielokrotnie składałem do Urzędu Miasta w 2018 roku. Są to między innymi: a) montaż bramek wyjściowych za bramkami – wszyscy gracze są zmuszeni do biegania naokoło dystansu ponad 100 metrowego, gdy piłka im wypadnie. Część mieszkańców zamiast biec to przeskakuje przez płot. Czy te bramki zostaną w końcu zamontowane ? b) Czemu do tej pory nie ma na obiekcie toalety ? c) Czemu do tej pory obiekt nie posiada sprzętu do pielęgnacji murawy: kosiarki, wału do wałowania itd. ? Czy MOSRIR dalaj liczy na to, że to AQUILA będzie wykonywać wszystkie zabiegi pielęgnacyjne, wyręczając ich w tym zakresie ? d) Dlaczego pracownicy z innych obiektów muszą przyjeżdżać ze sprzętem przeznaczonym do ich boisk aby wykonywać wszystkie podstawowe zabiegi pielęgnacyjne na Orlej ? e) Dlaczego do tej pory nie ma na obiekcie wózeczka do malowania linii ? Czy MOSRIR liczy, że to klub AQUILA dalej będzie malować sobie linie na mecze ?
  11. Dlaczego MOSRIR ciągle nalicza nam opłatę za ustawienie kontenera na obiekcie, mimo ze a) obiekt został wyłączony z użytkowania b) MOSRIR do tej pory oprócz wskazania nie przygotował miejsca na ustawienie kontenera. Wielokrotnie wskazywaliśmy, że obecne miejsce na kontener – a więc w miejscu trybun, których na obiekcie nie ma – jest zbyt grząsko. Czy MOSRIR liczy, że klub AQUILA sama sobie przygotuje miejsce pod ustawienie kontenera ? c) Inne miejsce – a więc te przeznaczone na autokar dla gości – zupełnie się nie nadaje, ponieważ w czasie deszczu zbiera się tam woda. To miejsce zostało od początku źle wyprofilowane. Czy zostały już wykonane naprawy, które zgłaszaliśmy w zeszłym roku niejednokrotnie ? d) Ze względu na budowę zaplecza, to miejsce jest ciągle używane przez pracowników. Wobec powyższego pytam: dlaczego opłata za postawienie kontenera na terenie obiektu przy Orlej jest ciągle naliczana na konto mojego klubu ?
  12. Proszę o informację, czy ten obiekt z przeznaczenia miał być do piłki nożnej, do rozgrywania meczów piłkarskich oraz przeprowadzania treningów piłki nożnej, jako miejsce spotkań mieszkańców którzy będą uprawiali tą piękną dyscyplinę sportu, czy też jako miejsce spotkań joginów, miłośników latawców, deskorolkarzy, rowerzystów czy innych biegaczy ? Pytam, ponieważ obecna radna Edyta Wijas, w mediach mówi o tym, że już niedługo na tym obiekcie właśnie tego typu zajęcia będą się odbywały. Czy będzie to zgodne ze wszystkimi regulaminami ? W jaki sposób MOSRIR ma zamiar wpuścić na obiekt te wszystkie osoby które nie będą chciały grać w piłkę oraz osoby, które będą tam przychodzić grać w piłkę ? Co się stanie, gdy taki jogin zostanie uderzony piłką lecącą z prędkością ponad 100 km/h ? Kto za ewentualny wypadek będzie odpowiadał ? Kto będzie odpowiadał, jeżeli zawodnik wykona wślizg do piłki i wpadnie na takiego jogina. W wyniku zderzenia może dojść do wielkiej tragedii. Kto będzie pilnował porządku na obiekcie ? Co z ewentualną tragedią ? Przecież na obiekcie nie ma nawet apteczki pierwszej pomocy. A jak ktoś nie umie wykonywać pierwszej pomocy ? Czy ktoś na ten temat w MOSRIRZE oraz w Urzędzie Miasta Szczecin w ogóle myśli ?
  13. Czy jest już wydana zgoda przez Urząd Miasta aby jogini, deskorolkarze, rowerzyści i biegacze korzystali z tego obiektu w sposób inny niż przewiduje jego regulamin ?
  14. Czy prawdą jest, że MOSRIR każe swoim pracownikom otwierać obiekt od 6 rano, łącznie z weekendami, ponieważ tak sobie zażyczyła radna Wijas ?
  15. Czy kiedykolwiek Urząd Miasta wyda oświadczenie, które raz na zawsze zdementuje wielokrotnie powtarzane kłamstawa radnych Urzędu Miasta Szczecin: Słowika, Biskupskiego, Wijas oraz radnych osiedlowych: Duszyńskiej, Drewnowskiej czy Smolińskiego, jakoby to przez klub AQUILI od 2018 do 2019 roku mieszkańcy nie mieli możliwości korzystania z obiektu przy Orlej oraz jakoby klub AQUILA ograniczał dostęp dla mieszkańców ?
  16. Proszę o wydanie zgody na publikację otrzymanych materiałów w mediach społecznościowych tudzież na stronie internetowej np. (fcaquila.pl ) aby raz na zawsze zdementować wszystkie fałszywe głosy w.w osób, w tym radnych rady miasta, jakoby to klub AQUILA był odpowiedzialny za ograniczanie dostępności do boiska (proszę o takie przygotowanie materiałów aby nie naruszały regulaminu oraz zasad RODO przy ich udostępnieniu).
  • SPOSÓB I FORMA UDOSTĘPNIENIA INFORMACJI:
    W formie przeskanowanych dokumentów, które zostaną wysłane na adres mailowy: (RODO)
  • Proszę o informację drogą telefoniczną, kiedy dokumenty zostaną przesłane na mój adrese-mail, abym sprawdził czy rzeczywiście doszły.
  • Jeżeli będzie problem ze skanerem w Urzędzie Miasta, wówczas mogę odebrać kserokopie dokumentów. W razie dodatkowych opłat za wykonanie kserokopii proszę o kontakt telefoniczny oraz mailowy (RODO ).

Z wyrazami szacunku
Prezes FC AQUILA SCZECIN
Jan Tomczyk

Attachment